Ansiktsoevning Goer Plastikkirurgi Foeraldrad

Hur gammal kommer du att vara när du märker de första tecknen på åldrande? Kommer åldring att påverka dina höfter, lår eller skinkor först eller kommer det att attackera ditt ansikte, producera dråpiga ögonlock och en slingrande, jowly jaw line?

massagem-do-facial-do-homem-19305810.jpg
Tänk på det här nästa gång du tittar på dig själv i spegeln: När åldrande är uppenbart, vilka avenyer bäst tjänar dig? Gör ont med smärtsamma injektioner runt ögonen, läpparna och pannan? Är det vettigt att genomgå ett kirurgiskt ingrepp som lovar att du kommer se ut tio år yngre? Kan du tänka dig att vakna upp från operation och inte känna igen dig själv?

Många män och kvinnor söker efter det speciella som ansiktsbehandling Göteborg kommer att se till att de ser yngre ut; Att ta vitaminer, äta ekologiska livsmedel, träna regelbundet träning, tvåmånaders ansiktsbehandlingar, är normen för de flesta medvetna människor, men oavsett hur flitiga de är med en hälsovård, fortsätter deras ansikten att visa nedgång.

Åldrande ansikten är främst ett resultat av slingrande muskler; Precis som i kroppen där vi upptäcker våra höfter som glider ner på benen eller musklerna i vår överarm ser löst ut och jiggle ly, har ansiktsmusklerna samma förlust av ton och elasticitet. Lägg till solskador på mixen och helt plötsligt har du ett gammalt, trött ansikte som behöver uppmärksamhet.

Om verkligen sextio är den nya fyrtio måste vi se långsiktigt på vägar som är tillgängliga för att först avlägsna synliga tecken på åldrande och sedan korrigera den åldrande som redan har blivit uppenbar. Om du väljer kirurgi väljer du risk. Oavsett hur bra läkaren är, hur kvalificerad han är eller var han praktiserar; risker är närvarande. Oavsett om det är förlust av känsla, långsam läkningstid, infektion eller en titt som du inte nödvändigtvis bryr dig om, kirurgi, som injektioner är väldigt tillfällig. Tänk dig att spendera $ 10.000 - $ 15.000 eller mer av disponibel inkomst och inte gillar resultaten eller inser att förvärringen och smärtan bara inte var korrekt avslöjad. Snabba framåt fem år: sannolikt är ditt ansikte behov av en tune-up och det här förfarandet kommer att ge dig mer pengar och igen, riskera din hälsa och välbefinnande.

Många människor börjar förstå att operationen borde vara den sista utvägen när de har bestämt att de har "haft det" med en puffig, out of shape-ansikte, snarare väljer de ett säkrare och saner-alternativ. En som håller dem från att spendera massor av pengar och riskerar inte livet. Det valet? Ansiktsövning!

Det kan vara svårt att tro att träning faktiskt kan ge användaren en frisk, yngre look men det gör det! Precis som motstånd och isometrisk övning ger styrka och toning för benen och torso, kommer ansiktsövningen att hålla ansiktet från att sakta genom att dra åt musklerna som stöder huden. Ditt ansikte kommer att bli ungdommigare att se ut som förtalets åldrande smälter bort.

Hur är detta möjligt? Muskler i ansiktet är små jämfört med våra andra muskler i kroppen; Ansiktsmusklerna fäster vid endast ena änden till benet, den andra änden sätter in i en annan muskel. Ansiktsmusklerna väver över och under andra muskler, så när saggning börjar, musklerna faller ner i andra muskler som orsakar rynkor och ett ojämnt ansikte - utseendet av åldrande!

Sluta åldras nu med lätt isometrisk träning. Ingen smärta, ingen operation och inget dyrt, riskabelt förfarande för att hålla dig slav mot onaturliga metoder