Ansiktsfoeryngring Aer Det Bara Hype

Vi vill alla tro att vi kan hålla våra ansikten ser unga och friska även när vi åldras. Vi vill inte tillgripa plastikkirurgi, men undrar om det är det enda legitima sättet att uppnå detta mål eller gör något av de miljoner krämen på marknaden idag faktiskt effektivt. Jag spenderade mycket tid på att försöka lösa detta dilemma. Är ansiktsföryngringskräm verkligen bra eller är det bara ett pengar att göra ordning?

Jag pratade med en hudläkare som förklarade för mig att våra kroppar normalt ansiktsbehandling Göteborg producerar kollagen och elastin, vilket är de två proteiner som vår hud kräver för att hålla sig ung, frisk och rynkfri. Problemet är att våra dieter, sol exponering och de naturliga effekterna av åldrande gör att våra kroppar gör mindre och mindre av dessa två proteiner. Som ett resultat förlorar vi den elasticiteten och det ungdomliga smidiga utseendet.

Jag frågade då vad vi kan göra åt det än att besöka en plastikkirurg. Jag blev förvånad att höra att det verkligen finns ansiktsföryngringskrämer på marknaden som är mycket effektiva och fungerar lika bra som Botox eller kirurgi. Tricket är att hitta de kvalitetsprodukter som blandas i med skräp på marknaden.
mens-facial-4-300x274.jpg
Om du ska köpa en ansiktsföryngring produkt, se till att det har alla naturliga ingredienser. Undvik konserveringsmedel och syntetiska ingredienser. Dessa har faktiskt potentialen att göra mer skada än bra för ditt ansikte! Håll dig till produkter som har aktiva manuka honung, grapeseed olja och avokado olja. Dessa naturliga källor ökar faktiskt kollagen och elastin i vår hud och kan ta din hud från att se snygg, tråkig och trött till ung, smidig och hälsosam.

Ansiktsföryngring produkter är inte bara hype trots allt! De kan faktiskt göra en stor skillnad i ditt utseende och den totala hälsan på din hud. Var uppmärksam på ingredienserna när du handlar och du kan undvika den plastikkirurg för evigt!